30.04.2021​

TKM Gråmølna kl. 18

Et nytt performance-ensemble fra NTNU skal hjelpe oss gjennom pandemi, lockdown og post-lockdowntraumer. Bli med på urfremføringen på TKM Gråmølna.

Verket The Things We Need feedback! reflekterer over separasjon og intimitet, det kollektive og individet i det digitale nuet. I løpet av det siste året har Alexandra Murray-Leslie fra Chicks on Speed i samarbeid med Øyvind Brandtsegg fra Trondheim EMP utviklet en samling nye musikkinstrumenter fra koronaskjermer i polykarbonat og komposterbar bioplast for havbruk. Instrumentene er basert på resonans og feedback mellom de fysiske objektenes vibrerende moder og utøvernes kropper, med forgreninger helt ut i den fysiske arkitekturen i Gråmølna. Slik inviterer prosjektet hele bygningen til å synge.

Ensemblet består av Øyvind Brandtsegg, Amalia Wiatr Lewis, Jordan Sand, Alex Murray-Leslie, Melissa E. Logan, Mette Rasmussen og Joel Hynsjö.

Tidspunkt: 30.04.2021, kl. 18
Pris: 100 kr